PRAVDA: Ľudí čoraz viac láka nakupovať potraviny cez internet

25.04.2013 Bratislava

Bratislava(TASR) - Čoraz viac nakupujúcich začína pred návštevou obchodov s potravinami či iným tovarom uprednostňovať klikanie na webe. Napríklad donáškovú službu spoločnosti Tesco, ktorá bola spustená iba približne pred polrokom, už využilo asi 7000 domácností z Bratislavy a okolia. Podľa generálneho riaditeľa Martina Dlouhého sa však k Bratislave už čoskoro majú pridať aj hypermarkety v ďalších krajských mestách. Webových obchodov, ktoré doručujú čerstvé potraviny, sú na Slovensku už v súčasnosti desiatky. Presné obchodné výsledky však nezverejňujú. Podľa viacerých odborníkov sa však zatiaľ ani zďaleka nepribližujú k tržbám klasických obchodov. "V slovenských hypermarketoch ľudia mesačne minú od 40 do 60 eur, samozrejme pred Veľkou nocou a Vianocami táto hladina stúpa", vyčísľuje Ľubomír Drahovský z prieskumnej agentúry Terno a dodáva, že hodnota priemerného nákupu zostáva za posledné mesiace približne na rovnakej úrovni. Sieť Tesco má so svojimi 62 hypermarketmi najväčší podiel spomedzi sietí slovenských hypermarketov. Nasledujú ho Kaufland, Hypernova a Carrefour. Viac si možno prečítať v denníku PRAVDA na desiatej strane v článku s názvom "Ľudí čoraz viac láka nakupovať potraviny cez internet".
 

Vyberte región